Monday, June 8, 2009

cinta mati:jauh

pernah ada rasa cinta antara kita kini tinggal kenangan. ingin kulupakan semua tentang dirimu. namun bayangmu selalu ada dalam setiap langkahku. jauh kau pergi meninggalkan diriku. di sini aku merindukan dirimu. kini ku cuba mencari penggantimu. namun tak lagi yang seperti dirimu oh kekasih..

cinta dan mati. dua benda yang sinonim dan juga antonim. cinta sepatutnya rasa bahagia dan mati seharusnya rasa sedih. bila cinta hilang rasa hidup juga turut hilang? lalu harus pilih mati? kenapa? mati itu sukar. perit. menyakitkan. mereka sedarkah? tapi kata mereka hati yang hilang cinta juga sama menyakitkan. sama perit. lalu? andai begitu berani untuk mati..mengapa tidak berani untuk terus hadapi kenyataan cinta hilang..dan terus hidup? fikir..


gambar hiasan

5 comments:

  1. jauh by caramel..nice song..erm..same dgn cerita saya

    ReplyDelete
  2. fikir..fikir...n if u got the answer, u'l move on 2 another level..

    ReplyDelete
  3. fantasy: ya..saya pun fikir begitu sebab tu slalu baca blog kamu

    sesuatuyangindah: ada masa otak ni semacam dah tepu untuk berfikir dan terus berfikir..

    ReplyDelete
  4. jauh kau pergi meninggalkan diriku..
    disini aku merindukan dirimu..

    ReplyDelete
  5. awan: kamu yang pergi..bukan aku..

    ReplyDelete