Sunday, June 14, 2009

gantung:sanggup?

semalaman aku berfikir..aku sendiri takut untuk hadapi kenyataan cinta yang hilang..kenapa perlu mencinta andai rasa itu akan hilang? kerna tiada yang abadi..benar..kalut..aku seketika..jiwa jadi kacau aku perlu bertenang..perlu hadapi tapi aku takut andai aku jatuh tersungkur aku sendiri tidak mampu untuk bingkas bangun..aku takut aku terduduk lama saat tersungkur itu lantas meratapi jatuhnya aku..haa~~lalu satu keputusan bermain di minda..gantung..andai ini jalan terbaik untuk aku dan dia..aku terima..dan sanggup..aku tahu dia juga sanggup..walau jalan ini sebenarnya jalan mati untuk kami..aku tiada pilihan..biarlah..redha~

7 comments:

  1. gantung lebih sakit
    terjerat menanati nasib, akan terselamatkah?
    atau akan berakhi selamanya di situ,tergantung mati hingga tak kuasa daya teruskan lagi...
    antara apa kesudahannya, saat itu(gantung) tak langsung punya makna...bukan kesudahan yang lebih baik buat sesiapa..hanya menjeratkan soalan dengan jawapan yang mengundang lebih banyak persoalan ...

    ReplyDelete
  2. agree wif lavender wind,

    gantung bukan penyelesaian... kita perlu jelas dengan apa yg berlaku,biar mata kita kabur, tapi jangan hati jadi rabun. muhasabah. insyaallah ada yang lebih baik menunggu dihadapanmu sahabatku...

    ReplyDelete
  3. im changed my url again. http://lunaabdullahspeaks.blogspot.com. sorry peeps.

    ReplyDelete
  4. lavendar & dnasura:
    aku sedang..berharap sesuatu yang baik tiba
    saat gantung ini
    buat aku lebih berfikir
    dan lebih menerima
    saat gantung ini
    aku sudah mulai berhenti berharap akan dia

    ReplyDelete
  5. gantung?omaigod..like me...seksa sangat red shoes..seperti mahu mati saja bila ada perasaan sebegini.serius ini.saya alami situasi gantung ni..kadang2 syok sdiri anggap dia kekasih saya..wal hal.kami tiada apa2..tapi naseb baik ada kawan baik=air mata..memang perit mengharap.tapi kita perempuan.kita tak anggap lain bahagia selain cinta

    ReplyDelete
  6. fantasy:saya dpt rasa seksa kamu.sekarang tengah fikir.ingin mau akhirkan semua.betul kata kamu.masih anggap dia istimewa.walhal bagi dia.we r nothing anymore.

    ReplyDelete