Thursday, June 11, 2009

terima:awan saya

aku terima dia seadanya..terima semua kebaikan dan kekurangannya..biarlah macam mana banyak rasa sakit hati ini dia buat..aku terima..biarlah macam mana sekalipun keadaannya..aku terima..biar dia tidak kaya..biar dia tidak romantik..biar dia banyak buat benda jahat..aku terima..

terima semua..aku tahu dia tahu aku terima dia seadanya biarpun tiap malam dia jumpa aku dengan tshirt lusuhnya..dengan boxer tidurnya..dengan rambut yang kusut masai..dengan muka yang tidak terurus..dia tetap nampak sempurna bagi aku..

terima semua..biarpun dia lebih pentingkan tidurnya dari aku..biarpun dia asyik tidur dalam bas..di tepi jalan saat tunggu bas..ketika aku sedang membebel2..saat aku tunggu balasan sms dia..aku terima..kerna dia buat aku senang..rasa selesa..

kerna dia awan saya..aku terima..

5 comments:

  1. luna: terima kasih..
    tapi saya tidak sebaik itu
    masih banyak kesalahan yang saya buat
    masih pernah sakitkan hati dia..

    ReplyDelete
  2. mungkin ya mungkin tidak..
    semua itu tetap menjadi persoalan..

    ReplyDelete
  3. erm..saya kagum dengan red shoes..tabah..memang.bila kita dah sayang,cinta seseorang..segala tentangnya sangat indah di mata kita

    ReplyDelete
  4. fantasy:terima kasih..saya juga harap akan terus tabah..saya tdk lupa berdoa..semoga Tuhan tetapkan hati saya..kamu juga~

    ReplyDelete