Friday, June 5, 2009

tanda tanya:awan saya

bila rasa gelisah menguasai diri..aku kembali jadi emosi..penuh amarah penuh sangsi lagi..lagi bertanya yang bukan-bukan..terus mendesak..terus menyalahkan dan terus bingung..aku benci hidup dalam drama ni..tapi aku masih terus sudi menjadi pelakonnya masih sudi menuturkan tiap bait skrip..arrghhh~~jiwa kacau..

terima satu pesanan: jgn buat apa2. kasih syg kamu dah cukup buat aku hepi..

sungguh? lalu kenapa terus bermuram?? dia awan saya..dia buat aku rasa gembira semacam hari pagi yang cerah..buat aku rasa gelisah semacam mendung dengan langit yang gelap pekat..dia buat aku menangis seperti hujan dan nangis dengan kuat bagai hujan yang lebat..dan paling teruk jika hujan itu disertai ribut petir..kesian dia..maaf ya selalu janji buat kamu gembira tapi aku tidak mampu...kamu tetap awan saya selamanya..

3 comments:

  1. kadang-kadang tangisan tu menemani kita..

    ReplyDelete
  2. dnasura: memang dah parah~
    fantasy: tangisan itu teman tapi tangisan juga buat aku rasa penat haa~

    ReplyDelete