Monday, July 6, 2009

dah lupa

hari ni dah kenal sorang kawan. chat lama ngan dia. dia bek. jadi aku pun ceta suma pasal awan aku. nak kata dah lupa awan tak juga yelah dah lama tak update blog. sori erk suma. cuma tak tau nak ckp apa. awan and i really over. so semalam ntah napa tergerak hati nak share ngan sorang kawan ni. bila ingat sedih pla. pagi ni macam besa pegi keja suma. macam besa telinga tu sumbat ngan earphone. dengar satu lagu ni. ntah napa i keep playing the song. sampai sekarang ni masih dengar. someone u used to know from zee avi. cuma ada bait2 kata lagu tu buat rasa sebak. and bila dah sampai tempat keja i received a msg dari kawan tu. dia ckp benda betul. benda yang aku macam buat2 tak tahu. benda yang sengaja buat lupa. macam tidak boleh terima kenyataan. then i was crying. and crying. and crying.apapun thanx. u know who u are. thanx sesangat.


nangis tp sempat lg nk posing

4 comments:

  1. awan berarak pergi
    dibawa angin rasanya
    berhembus ke wajahku
    tapi hilang dari panca
    awanku,
    biar di mana kau berada
    jangan nilai setiaku
    kerna nyata kau yang pergi dulu
    entah di mana angin bawa kau pergi
    aku merindu kepulan putihmu
    yang selalu tenangkan aku
    kini aku memandang langit luas
    ruang dunia ini besar rupanya
    kau menutupnya selama ini
    terlindung dibalikmu awan
    nyata setelah kau pergi
    aku jelas melihat dunia lagi
    pancaku luas
    aku sedar pasti ada kau di suatu sudut dunia
    andai angin meniup kau kembali
    jangan kau sesal kala saat itu
    ...mataku telah tertumpu
    pada panorama yang segar baru
    suatu awan yang baru
    mengundang rasa senangku...


    **lavenderwind
    kata untuk langkah si kasut merah

    ReplyDelete
  2. lavendar terima kasih

    langkah kasut merah itu perlahan atau laju pasti akan selalu tetap. akan terus melangkah dan melangkah. andai terhenti sesaat sila buat ia sedar. ia harus melangkah.

    kepulan awan putih itu memang rindunya. cuma satu rindu yang lalu. yang akan datang belum pasti namun ia yakin pasti ada rindu baru.

    ReplyDelete
  3. lagu someone you used to know memang menyentuh hati..plus..comelnya wajah ayu itu mahu menangis.. =)

    ReplyDelete
  4. fantasy:
    aku menangis
    dan terus menangis
    namun tangan ini masih tetap
    ulang
    ulang
    dan ulang
    lagu itu

    ReplyDelete