Friday, June 26, 2009

lagi cerita putus cinta

aku dah rasa normal sikit sekarang ni. bukanlah bermasksud selama ni aku gila. cuma luar dari akal yang waras mungkin. dua hari lepas masa pulang dari kerja dengar hot.fm tengah buat ulasan tentang kebaikan putus cinta. aduih macam tau2 ja cuma rasa senang bila dengar komen-komen dari pendengar hahahha. lucu pun ada gak. teringin mau share my story tapi aiks malaslah lagi baik buat entri di blog ja.

dulu aku punya sorang kekasih (sebelum awan ni) hampir setahun dua jugalah kami dah berpisah. masa awal2 berpisah memang aku lah orang yang paling gila dia rilek ja tapi lepas sebulan tu masa aku tengah berusaha mau heal hati ni dia cari balik. adui ni yang payah lagi-lagi dia ni kekasih derhaka..hahahha..jadi aku pun melarikan diri lagipun masa tu aku anggap cinta kami just cinta bebudak dan tidak pernah terfikir untuk serius. tidak mungkin lah.

dan berlanjutan sehingga sekarang lagi malang bila kami kebetulan atau dirancang aku tidak tahu kami bekerja di tempat yang sama lagi. kami masing2 dah ada haluan masing2 jadi aku pun ok ja bila dia bawa kuar makan semua..anggap macam kawan sehingga aku ketemu awan..dan aku pun berhenti keluar ngan dia..nak jadi kekasih yang bek konon..jadi sekali lagi aku mengelak dia ni tambahan lak awan saya tak suka dia ni..bukan sebab dia bekas kekasih entah la kenapa cerita orang lelaki kot hik..

dan sekarang lelaki tu masi lagi teringin mau melekat ngan aku 24h aduh rimas pula di buatnya. mana aku pergi dia ada dulu masa bercinta dia tidak hiraukan sekarang barulah sibuk membontoti. adui kalau takat ikut ja takpe ni meja ofis aku dibuat mejanya sekali habis segala harta benda dia ada atas meja. tolonglah dah setahun lebih kita pisah and u did decide it..just plz..let me go..aku cinta awan saya sahaja..maaf

7 comments:

  1. bende depan mata memang selalu tak nampak kan???
    mungkin dia dah terkena dengan ego dia sendiri...
    apa pun..semoga bahagia dengan awan kamu =)

    ReplyDelete
  2. mrberett:
    makasih kejap td dia menyibuk lagi adeh sesak.rimas dibuatnya. dia ingat aku ni masi punya nya..adui..

    awan saya dah berlalu pergi..awan tetap akan berarak lalu kan..sdey..

    ReplyDelete
  3. teruskan mencintai awan kamu yg sebenarnya..=)

    ReplyDelete
  4. can i write in Sabahan ?

    baca cerita kau aku dapat bayang
    gundah gulana
    diluah mati ditelan pun mati
    mau cakap terus terang takut dia merajuk
    mau kasi biar takut melarat

    sanang
    ambil satu kaputusan walau barat
    pilhan ditangan kamu

    cakap berdapan-dapan
    KITA SUDAH HABIS
    KAU SUDAH JADI SETAKAT KAWAN SAJA
    LEBIH DARI KAWAN AKU SUDAH BAGI SAMA URANG LAIN
    PAHAM-PAHAM SAJALA
    KALAU NDA PAHAM
    ???
    tulis di atas kartas
    dengan bahasa berbunga-bunga
    tapi maksudnya sangat dalam
    DONT DISTURB ME ANYMORE
    Do you(ur x) understand??

    for u my sista
    lihat dalam chermin
    latih mata untuk hilangkan kasihan pada dia
    ok....

    ReplyDelete
  5. fantasy:terima kasih..skrg aku mahu bljar sayang diri sendiri dahulu (^_^)

    ReplyDelete
  6. karmakencana:
    hahahhah terima kasih.
    bha nanti aku buat bgitu..
    thanx byk..
    buat aku senang..
    (^_^)

    ReplyDelete
  7. yang berlalu biarkan
    dia sudah dapat waktunya
    kita adalah hari ini
    esok dan lusa
    yang semalam tak bisa berulang semula
    sudah katakan padanya
    'biarkan kau mimpi saja'
    'kau sudah punya waktumu'
    'waktu yang kau abaikan dulu'

    ReplyDelete